I en värld där allt mer automatiseras och där algoritmer styr det vi ser och upplever kan det mänskliga mötet ibland komma i kläm. Inte minst i e-handeln där avsaknaden av möte kan stjälpa en kundrelation. Det är en av de saker vi diskuterar i sista avsnittet inför sommaren. Vi pratar också om Facebooks nya mission och Instagrams nya vän-funktion. Så ger vi några tips inför sommaren på läsning och Youtube-tittning. Vi hörs igen i höst (om inte något spännande händer som vi inte kan låta bli att podda om).
Lyssna gärna och dela gärna!
Glad sommar önskar Sarah och Deeped!
Prenumerera på podcasten via Itunes. Ge oss gärna ett betyg och en recension! Eller följ oss på Acast eller Stitcher
Podcasten Social by default är ett samarbete mellan Knowit och Deepedition DigitalPR.
Har ni frågor till oss, eller åsikter om avsnittet? Twittra med hashtaggen #socialbydefault eller prata med oss på vår Facebooksida Socialbydefault. Läs mer om konceptet på Socialbydefault. Kolla in vårt instagramkonto. Vill du stödja podcasten ekonomiskt så gå till vårt Patreon
Länkar:
Facebooks nya mission statement
Youtubes nya siffror och att TV går starkt
Walt Mossberg Gadget Museum: The Kindle